»Kolesarje pozivamo, da uporabljajo kolesarske poti, če na njihovi poti obstajajo, saj so veliko bolj varne.«
»Kolesarji sodijo med ranljivejše udeležence cestnega prometa. Ugotavljamo pa, da velikokrat tudi sami prispevajo k nastanku nevarne situacije v prometu. Najpogosteje ne vozijo po pravilni strani ceste ali pravilni strani kolesarske steze in pogosto vozijo po površinah, ki niso namenjene kolesarjem.«
»Predvsem lahko kolesarji vlak uporabijo kot oporo pri kolesarjenju na Dravski kolesarski poti in po kolesarski poti po Mislinjski dolini, imenovani Štrekna, za kateri lahko interesenti več informacij najdejo na spletnih straneh www.dravabike.si in www.strekna.si ter na družbenih omrežjih.«
»To pa pomeni, da vsa ta lahka motorna vozila, ki ne presegajo hitrosti 25 kilometrov na uro in niso širša od 80 centimetrov, lahko vozijo po kolesarskem pasu, kolesarski stezi, kolesarski poti ali pa ob desnem robu smernega vozišča v naselju, ko kolesarskih poti ni.«
»Skupaj z občinami smo zato iskali rešitve, sprejeti ukrepi pa pomenijo predvsem večjo varnost v prometu. Odločitve o tem so sprejeli strokovnjaki za varnost v prometu.«
»Omejitve hitrosti v naseljih, območjih umirjenega prometa in območjih omejene hitrosti so namenjene predvsem zaščiti ranljivejših udeležencev v prometu, kot so pešci, kolesarji.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju